AMAÇLARIMIZ:
- İnsan merkezli ve bütüncül yaklaşımla bireylerin sağlık ihtiyaçlarına ve beklentilerine cevap vermek.
- Bireylerin aldıkları sağlık hizmetinde Hasta güvenliği, Hasta memnuniyet seviyesini yükseltmek.
- Hastane personelini nitelik ve nicelik yönünden geliştirmek.
- İş sağlığını iyileştirerek çalışanların sağlığını ve iyiliğini korumak ve geliştirmek.
- Sağlık hizmetinin kalite-niteliği ve verimliliğini artırmak, sürdürülebilirliğini sağlamak
- İnsan odaklı, güvenli, kaliteli, nitelikli, erişilebilir, sağlık hizmeti sunmak.
HEDEFLERİMİZ:
Hastanemizde çalışan personel memnuniyet oranını ≥%95 ve üzerinde tutmak.
1) Acil Servis Hasta Memnuniyet Oranını ≥%95 üstünde tutmak
2) Yatan Hasta Memnuniyet Oranı ≥%95 üstünde tutmak
3) Ayaktan Hasta Memnuniyet Oranı ≥%95 üstünde tutmak
- 2021 yılında sertifikalı çalışan sayısını artırmak.
- 2021 yılında % 98 oranında İş Sağlığı ve Güvenliği hizmet içi eğitimini tüm çalışanların almasını sağlamak.
- Tüm çalışanların 2021 yılında % 100 oranında sağlık taramalarını yaptırmak, takip etmek.
- Hastane SKS,Verimlilik denetim puanımızı 90 puanın üzerinde almak.