Amaç ve Hedeflerimiz
22 Şubat 2022

AMAÇLARIMIZ:

  •  İnsan merkezli ve bütüncül yaklaşımla bireylerin sağlık ihtiyaçlarına ve beklentilerine cevap vermek.
  • Bireylerin aldıkları sağlık hizmetinde Hasta güvenliği, Hasta memnuniyet seviyesini yükseltmek.
  • Hastane personelini nitelik ve nicelik yönünden geliştirmek.
  • İş sağlığını iyileştirerek çalışanların sağlığını ve iyiliğini korumak ve geliştirmek.
  • Sağlık hizmetinin kalite-niteliği ve verimliliğini artırmak, sürdürülebilirliğini sağlamak
  • İnsan odaklı, güvenli, kaliteli, nitelikli, erişilebilir, sağlık hizmeti sunmak.

 

HEDEFLERİMİZ:

      Hastanemizde çalışan personel memnuniyet oranını ≥%95 ve üzerinde tutmak.

       1) Acil Servis Hasta Memnuniyet Oranını ≥%95 üstünde tutmak

       2) Yatan Hasta Memnuniyet Oranı ≥%95 üstünde tutmak

       3) Ayaktan Hasta Memnuniyet Oranı ≥%95 üstünde tutmak

  •  2021 yılında  sertifikalı çalışan sayısını artırmak.
  •  2021 yılında % 98 oranında İş Sağlığı ve Güvenliği hizmet içi eğitimini tüm çalışanların almasını sağlamak.
  •  Tüm çalışanların 2021 yılında  % 100 oranında  sağlık taramalarını yaptırmak, takip etmek.
  •  Hastane SKS,Verimlilik denetim puanımızı  90 puanın üzerinde almak.